Com hem recuperat el nom de domini d’un client
Avui volem explicar-te un dels últims casos que hem defensat jurídicament des de PymeLegal, relacionat amb la recuperació del nom d’un domini, i amb el que finalment hem guanyat la
La marca és un dels actius més valuosos per a la teva empresa i el seu registre ajuda a defensar-te front a vulneracions que puguin produir-se per part de tercers i aporta valor comercial i confiança.
Agilitat online unida a un servei de qualitat gràcies a la supervisió dels nostres advocats especialitzats que et guiaran i assessoraran durant tot el procés.
El registre de marca atorga un dret exclusiu per utilitzar-la al mercat i impedir que tercers comercialitzin productes idèntics o similars amb la mateixa marca o amb una marca molt similar que pugui crear confusió.
La principal funció de la marca és distingir els teus productes dels productes dels teus competidors. Aquesta diferenciació exerceix una funció central en l’estratègia comercial.
La imatge i reputació de marca incrementen el teu valor comercial i inspiren confiança, el que al seu torn constitueix la base d’una clientela lleial i potencia el valor de l’empresa.
El registre de marca ens ajuda a millorar la implantació i posicionament de la teva marca en aquells mercats als quals es tingui presència, sent un dels pilars de l’estratègia comercial.
Abans de sol·licitar la teva marca es recomana efectuar un estudi de viabilitat, que permeti detectar l’existència de marques idèntiques o similars a la que pretenem registrar i conèixer les possibilitats d’èxit de registre.
Sol·licitud de marca davant l’Oficina Registral, d’acord als procediments i requeriments legals de cada país, per tal d’obtenir la titularitat de la mateixa.
El registre de marca ens permet defensar-nos de vulneracions per part de tercers. L’estratègia de defensa pot realitzar-se mitjançant accions tant en via administrativa com judicial.
L’objectiu d’aquest servei és estar al corrent i avisar de noves sol·licituds de qualsevol marca idèntica o molt similar a la teva en un país/territori determinat.
Classificació de la marca (segons producte/servei): Definició de l’àmbit territorial de registre (Espanya, UE, altres països...).
Avaluació prèvia de la marca a registrar: Estudi de viabilitat del registre per evitar possibles oposicions.
Presentació de la sol·licitud davant l’organisme corresponent (depenent del país).
Vigilància de la marca durant 10 anys i renovacions.
Certificat del registre.
Concessió/Denegació
de la marca (de 6 a 8 mesos).
Truca'ns si tens qualsevol
dubte en el procés
Avui volem explicar-te un dels últims casos que hem defensat jurídicament des de PymeLegal, relacionat amb la recuperació del nom d’un domini, i amb el que finalment hem guanyat la
Si encara no tens registrada la marca de la teva empresa o vols protegir una patent, aquesta subvenció t’interessa. Aquest any, com el 2023, l’Oficina de Propietat Intel·lectual de la
En l’article d’avui, conjuntament amb 202 Digital Reputation, volem parlar-te de l’important que és la reputació digital d’un negoci, i com tant la protecció de dades com el registre de
RESPONSABLE TRACTAMENT: PYMELEGAL, S.L.
FINALITAT:
1. Respondre a les consultes i/o proporcionar informacions requerides per l’usuari.
2. Enviar-te notícies relacionades amb la privacitat, el dret digital i la propietat intel·lectual i industrial a través del mail, en cas de tenir el teu consentiment.
LEGITIMACIÓ: Consentiment de l’interessat.
CESSIONS I TRANSFERÈNCIES: No més es preveuen les cessions per obligació legal o requeriment judicial i, en cas d’acceptació dels enviaments comercials aquests es realitzaran via Mailchimp (empresa del grup Intuit, Inc.), ubicada a EE.UU.
DRETS: Accés, rectificació, supressió, oposició, limitació, portabilitat, revocació del consentiment. Si consideres que el tractament de les teves dades no s’ajusta a la normativa, pots acudir a l’Autoritat de Control (www.aepd.es).
INFORMACIÓ ADDICIONAL: Consultar la nostra política de privacitat.
93 737 64 01