Condicions generals de contractació
I. PARTS I ACCEPTACIÓ DE LES CONDICIONS GENERALS DE CONTRACTACIÓ
(en endavant també les Condicions Generals o CGC)
PRESTADOR DEL SERVEI
PYMELEGAL, S.L. amb C.I.F. B66021288, i domicili a Av. Diagonal, 363, 2n 1a A, 08037 Barcelona, com a proveïdor dels serveis i titular tant del lloc web PYMELEGAL.ES com de la plataforma PYMELEGAL, mitjançant aquest document exposa el document contractual que regirà la contractació dels nostres serveis a través d’aquest lloc web: RGPD(Consultoria de Protecció de Dades a mida i avisos legals per la teva web i plataforma), formació i propietat industrialdetallats a la nostra web. Cada servei en particular té les seves condicions pròpies regulades en cadascun dels apartats del present document.
AMBDUES PARTS ACCEPTEN el present document, i comporta que el CLIENT:
- Ha llegit, entén i comprèn el que s’ha exposat aquí.
- Que és una persona major d’edat i amb capacitat suficient per contractar.
- Que assumeix totes les obligacions aquí disposades.
- Que ha llegit i accepta les presents condicions generals de compra, així com les particulars de cada servei,des del moment que adquireixi qualsevol servei ofert.
Aquest document pot ser imprès i emmagatzemat pels CLIENTS.
Les presents condicions tindran un període de validesa indefinit i seran aplicables a totes les contractacions realitzades a través del lloc web https://www.pymelegal.es. El prestador es reserva el dret de modificar unilateralment aquestes Condicions Generals, sense que això pugui afectar els serveis o promocions que van ser adquirits prèviament a la modificació, per tal de millorar els serveis oferts. En tot cas, abans de comprar qualsevol dels serveis s’han de consultar aquestes condicions generals.
El CLIENT és responsable de tenir els mitjans necessaris per accedir al servei contractat.
Les presents condicions regulen tots els serveis que PYMELEGAL, S.L. posa a disposició de ser contractats pel CLIENT. Seran aplicables en la seva totalitat amb l’excepció de les especificacions de cada servei que es detallen en aquest document i que aplicaran segons el servei que hagi contractat.
Si el CLIENT no és considerat consumidor, com indica la normativa corresponent, llavors no li seran aplicables les condicions que detalla el TRLGDCU.
Els documents elaborats per PYMELEGAL, S.L. en execució dels serveis contractats seran utilitzats pel CLIENT exclusivament per al propòsit per al qual han estat emesos.
PYMELEGAL, S.L. no respondran dels efectes dels documents per a finalitats diferents a aquelles per a les quals van ser emesos i per l’ús que dels mateixos puguin fer tercers als quals EL CLIENT pugui haver-los facilitat aquests documents.
PYMELEGAL, S.L., no es fa responsable de la informació que EL CLIENT proporcioni per a la realització de qualsevol dels serveis. La veracitat i exactitud de les dades dependrà exclusivament d’EL CLIENT com a comunicant. En conseqüència, PYMELEGAL, S.L., no podrà considerar-se responsable de les infraccions, sancions o responsabilitats que poguessin derivar-se de l’elaboració de documents o continguts que siguin conseqüència d’aquests errors, inexactituds o falsedats. Tampoc en cas que EL CLIENT hagi obviat informació important sobre la casuística del seu negoci o no hagi consultat dubtes d’interpretació legal a un expert en la matèria.
ATENCIÓ AL CLIENT
PYMELEGAL, S.L. posa a disposició d’EL CLIENT un servei d’atenció telefònica a través del número de telèfon 937376401 i a través del correu electrònic atencioncliente@pymelegal.es.
II. DEFINICIONS
Servei de plataforma, de Consultoria de Protecció de Dades a mida i avisos legals per a la teva web i Propietat intel·lectual:
- El client del servei contractat (en endavant l’Usuari o client).
- Accés plataforma: per la contractació d’aquests serveis, se li facilitarà, en el moment corresponent, un nom d’usuari i contrasenya, sobre els quals té responsabilitat plena d’ús i custòdia, essent responsable, així mateix, de la veracitat de les dades facilitades al prestador.
Servei de formació
- Client: La part contractant del curs escollit. El Client pot ser tant persona física, adult i major de 18 anys, com a persona jurídica.
- Alumne: el Client directament o la persona física designada pel Client, que realitzarà en nom propi, el curs o cursos online de PYMELEGAL. L’alumne haurà de ser en tot moment major d’ edat per a la realització de la formació.
- Lloc Web: plataforma d’aprenentatge virtual disponible per al Client/Alumne per PYMELEGAL, en el marc de les presents condicions. La URL dedicada a aquest lloc web és la següent: https://campus.pymelegal.es/acceso.php/. Aquest lloc web és propietat de PYMELEGAL, S.L.
- Formació: eina d’aprenentatge a distància subministrada a l’alumne per PYMELEGAL.
III. OBJECTE DEL CONTRACTE I PRESTACIÓ DEL SERVEI
LES PARTS entenen, des del moment en què s’accepten les condicions, que:
La Plataforma
És una eina d’ajut, i que facilita el compliment de les obligacions en matèria de protecció de dades. Això implica que, l ús de la Plataforma no garanteix per si mateix el compliment de la normativa de protecció de dades, depenent aquest compliment del propi CLIENT, en la implantació efectiva de tota la documentació generada, de la qual hi ha la guia d’implementació com a ajut per a cadascun dels documents generats en virtut de la informació facilitada pel propi CLIENT, i sempre derivat de la pròpia casuística concreta del seu negoci. Es proporciona una llicència d’ ús no en exclusiva de la plataforma. La plataforma està activa per Espanya.
PYMELEGAL informa a EL CLIENT que la plataforma està programada per elaborar implantacions online per a pimes i autònoms. No està inclòs el servei de DPO ni l’avaluació d’impacte. PYMELEGAL no serà responsable de la introducció a la plataforma de clients que no encaixin en aquests supòsits ja que la plataforma no ha estat desenvolupada per a un altre tipus d’empreses.
El servei li ofereix al CLIENT l’elaboració de la documentació relativa al compliment normatiu de protecció de dades que comporta:
- Registre d’ activitats de tractament.
- Política de protecció de dades obligatòria i escenari de tractament.
- Normativa per a usuaris del sistema d’ informació.
- Compromisos de confidencialitat per a treballadors (si és necessari).
- Contractes amb encarregats de tractament.
- Protocols obligatoris.
- Formularis per a l’exercici dels drets.
- Clàusules d’ informació i consentiment.
- Avisos legals pàgina web (LSSICE) si és necessari.
- Anàlisi de riscos.
- PREPIA
Tota la documentació, una vegada autogenerada en base a les respostes d’EL CLIENT als diferents qüestionaris, es posarà a disposició d’EL CLIENT en la seva àrea privada dins la web www.pymelegal.es.
La contractació d’ aquest servei és anual. Arribada l’anualitat, passarà a ser la quota de manteniment.
La durada serà d’ un any comptant a partir de la data de contractació per part d’ EL CLIENT. Durant aquest any, EL CLIENT rebrà avisos a través del correu electrònic per dur a terme el manteniment de la documentació.
Passat aquest període i previ enviament automàtic d’ avisos per part de PYMELEGAL, S.L. si EL CLIENT no indica el contrari, com a màxim un mes abans de la finalització de l’anualitat contractada, aquest acord es renovarà automàticament.
Formació
Impartida per PYMELEGAL:
- de forma online i a través de la plataforma evolmind. La compra es realitzarà en el moment en què l’USUARI accepta la casella corresponent durant el procés de contractació en línia.
La durada del present acord serà indefinida, i l’accés al curs serà el que estipuli el propi curs quan es contracti i es faci efectiu el pagament, sempre comptant a partir de la data de contractació per part del client. Durant el temps de durada del curs, el Client/Alumne rebrà un avís a la meitat del curs, a través del correu electrònic, per saber el temps que li queda per a la terminació/desactivació del curs.
- A mida de forma presencial o online. En aquesta modalitat es realitzarà un pressupost enviat i acceptat pel client si ho desitja.
La formació es validarà quan l’alumne ha superat tots els tests d’avaluació que se li presenten en el desenvolupament del curs. En aquest cas, s’enviarà al Client/Alumne un diploma de validació dels coneixements adquirits.
Propietat industrial
Els serveis que es relacionen a continuació seran realitzats per experts en la matèria i autoritzats per representar el CLIENT davant les Oficines de Marques competents. En cas que algun d’aquests serveis requereixi la col·laboració d’ un altre expert en la matèria, serà notificat al CLIENT abans d’ iniciar el servei.
EL CLIENT podrà contractar sol·licitant informació a través del web els següents serveis de PROPIETAT INDUSTRIAL:
- Avaluació preliminar de registrabilitat: El servei d’ avaluació preliminar de registrabilitat té el cost detallat a la web i inclourà:
- una avaluació preliminar per determinar si hi ha algun impediment absolut per al registre de la marca.
- l’assessorament sobre les classes a protegir
- la revisió de l’àmbit territorial on la marca té presència per a la seva protecció
El que disposa aquest apartat per a les marques, tindrà validesa també per als noms comercials.
Recerca prèvia de registrabilitat de marques i noms comercials: El servei de recerca prèvia de registrabilitat de noves marques consisteix en la recerca de marques existents que siguin idèntiques o similars a la marca especificada per EL CLIENT, en les corresponents bases de dades de marques.
Aquest és un servei opcional, que PYMELEGAL, S.L. recomana efectuar abans de procedir amb una nova sol·licitud de marca, ja que permet conèixer les possibilitats d’èxit del nou registre.
En cas de marques denominatives o mixtes, les recerques es fan només sobre la part de text de la marca. Pel que fa a les marques gràfiques, es pot fer una recerca només de gràfics, que es cobrarà a part.
El resultat de la recerca consisteix en un informe que contingui les marques trobades com a iguals o similars a la marca especificada pel CLIENT, registrades en les categories de productes o serveis d’interès per al CLIENT o conforme hagi indicat aquest.
EL CLIENT reconeix i accepta que les bases de dades usades per als procediments d’investigació no estan actualitzades “al dia” i que les citades recerques pot que no detectin sol·licituds de registre de marca presentades per tercers en els sis mesos anteriors.
EL CLIENT està informat i reconeix que les recerques de noves marques registrades, encara que es duguin a terme amb la màxima cura, en la seva naturalesa essencial no tenen més d’un 90% de fiabilitat i per tant no garanteixen un resultat satisfactori del procediment de sol·licitud de registre de marques.
El servei serà gestionat per donar resposta al CLIENT com més aviat millor i sense dilació indeguda.
El que disposa aquest apartat per a les marques, tindrà validesa també pels noms comercials.
- Sol·licitud i registre de marques (Espanya i estranger), sol·licituds de marques a la UE i noms comercials: El servei de registre de marques inclou tant la sol·licitud de la marca, amb el corresponent assessorament sobre les classes a protegir, com el seu posterior registre.
EL CLIENT reconeix i accepta que el resultat de la sol·licitud de registre pot variar depenent de factors externs aliens als serveis prestats. Per aquest motiu, EL CLIENT reconeix i accepta que PYMELEGAL, S.L. no garanteix el registre exitós de la marca.
EL CLIENT reconeix i accepta que el preu del servei de sol·licitud de registre d’una marca no inclou els costos d’obtenció i enviament del certificat de registre ni els costos derivats de qualsevol sol·licitud d’esmena i/o esmenes efectuades per l’examinador, ni oposició de tercers, els quals seran pressupostats a part abans de procedir amb qualsevol resposta.
El servei serà gestionat per donar resposta al CLIENT com més aviat millor i sense dilació indeguda.
Sens perjudici de la presentació de la sol·licitud de marca en els terminis indicats, el certificat de registre de la marca es lliurarà a EL CLIENT un cop la marca hagi estat concedida i l’Oficina registral hagi emès el corresponent certificat.
En contractar el Servei, EL CLIENT serà notificat per correu sobre el registre de la marca i qualsevol altra informació rebuda des de l’Oficina competent.
EL CLIENT és conscient de la importància de notificar a PYMELEGAL, S.L. qualsevol variació en l’adreça d’email assignada, així com en les seves dades postals i fiscals, i serà responsable en exclusiva en cas de fallada en la recepció d’ informació relacionada amb la marca deguda a la incorrecció de les seves dades. PYMELEGAL, S.L. no realitzarà cap comprovació i/o investigació destinada a confirmar la recepció pel CLIENT de la informació enviada a l’adreça d’email designada pel CLIENT. En relació amb això, PYMELEGAL, S.L. no serà responsable per les conseqüències perjudicials per a la sol·licitud o per a EL CLIENT derivades d’una decisió en la recepció de la informació esmentada.
EL CLIENT declara així mateix estar informat de i acceptar, en conseqüència, que qualsevol inexactitud, declaració falsa i/o incompleta de dades pot portar al registre incorrecte de la marca i fer que aquest sigui nul i ineficaç. Amb coneixement exprés de l’anterior, EL CLIENT accepta tota la responsabilitat relacionada amb l’exactitud i veracitat de les dades facilitades, i allibera PYMELEGAL, S.L. de qualsevol reclamació de tercers afectats o de tercers de qualsevol classe, amb motiu de l’anterior.
El que disposa aquest apartat per a les marques, tindrà validesa també per als noms comercials.
- Vigilància de marques (Espanya i estranger): L’objecte del servei de vigilància de marques és conèixer i avisar EL CLIENT de noves sol·licituds de qualsevol marca idèntica o molt similar a la seva en un determinat territori i en una/s determinada/s classe/s. El servei es prestarà de forma anual mitjançant el pagament d’ una taxa anual, fins als 10 primers anys de vigència de la marca.
En el cas d’estar interessats en una vigilància de marca o nom comercial en territori mundial, territoris regionals (Àsia, Unió països Africans, Emirats Àrabs, etc.) o en països tercers, es pressupostarà en funció de l’àmbit territorial.
El servei de vigilància per a les marques espanyoles i el servei de vigilància bàsica per a les marques de la Unió Europea detecten noves sol·licituds de marques amb efectes a Espanya (marques espanyoles, marques de la Unió Europea, marques internacionals que designen Espanya o la Unió Europea).
El servei de vigilància Premium per a les marques de la Unió Europea detecta noves sol·licituds de marca amb efectes a la Unió Europea (marques de la Unió Europea, marques nacionals en qualsevol dels 27 països de la Unió Europea, marques internacionals que designen la Unió Europea o qualsevol dels països que en formen part).
Així mateix, una vegada efectuat el registre d’una marca i/o d’un nom comercial i, contractat el servei de vigilància del signe distintiu pel CLIENT, PYMELEGAL, S.L. informarà a EL CLIENT mitjançant correu electrònic a l’adreça facilitada, d’una nova sol·licitud de marca o nom comercial detectada que pugui col·lisionar amb una marca/nom comercial prioritari d’EL CLIENT sotmesa a vigilància (perquè s’apreciï identitat o semblança incompatible, sigui fonètica, gràfica, aplicativa o conceptual amb la mateixa) En aquest cas, PYMELEGAL, S.L. valorarà l’interès d’ EL CLIENT a oposar-se en via administrativa a la seva concessió, la qual cosa es comunicarà a EL CLIENT.
- Oposicions: Si EL CLIENT contracta el servei d’ oposició, PYMELEGAL, S.L. procedirà a presentar l’oposició i seguir la seva tramitació fins a recaure resolució per part de l’OEPM.
El que disposa aquest apartat també serà aplicable per contestar a les oposicions de tercers rebudes contra les sol·licituds de marca/nom comercial d’EL CLIENT.
El període de temps màxim per a la prestació d’aquest servei per part de PYMELEGAL, S.L. serà la data de venciment de l’oposició que és de dos (2) mesos des de la seva publicació al BOPI.
- Recursos: Aquest servei inclou la interposició de recursos contra decisions de l’OEPM i de l’EUIPO relatives a marques en tràmit d’EL CLIENT que hagin estat denegades o a marques de tercers impugnades pel CLIENT que hagin estat concedides.
En cas que PYMELEGAL, S.L. rebi una resolució en aquest sentit, ho comunicarà a EL CLIENT perquè aquest decideixi si contracta el servei. En aquest cas PYMELEGAL, S.L. procedirà a interposar el recurs que procedeixi i seguir la seva tramitació fins a recaure resolució per part de l’organisme corresponent.
El període de temps màxim per realitzar aquest servei per part de PYMELEGAL, S.L. és la data de venciment del recurs fixada per la corresponent oficina registral.
El que disposa aquest apartat per a les marques, tindrà validesa també per als noms comercials.
L’abast dels serveis de PROPIETAT INDUSTRIAL a prestar per PYMELEGAL, S.L. serà el definit en aquest apartat.
Consultoria de Protecció de Dades a mida i avisos legals per al teu web
Aquest pot comportar la contractació de la documentació que PYMELEGAL, S.L. elaborarà per a la correcta implantació d’EL CLIENT consisteix en:
- Registre d’ activitats de tractament.
- Política de protecció de dades obligatòria i escenari de tractament.
- Normativa per a usuaris del sistema d’ informació.
- Compromisos de confidencialitat per a treballadors (si és necessari).
- Contractes amb encarregats de tractament.
- Protocols obligatoris.
- Formularis per a l’exercici dels drets.
- Clàusules d’ informació i consentiment.
- Avisos legals pàgina web (LSSICE) (si és necessari).
- Anàlisi de riscos.
I en cas necessari els serveis de DPD (Delegat de protecció de dades) i Avaluació d’Impacte. Aquests es tindran en compte en la proposta així com altres serveis que el client requereixi i que les parts acordin com per exemple condicions d’ús d’ una app o bases legals de concursos, entre d’ altres.
Tota la documentació, una vegada generada en base a la informació que ens doni el client en les reunions corresponents, es posarà a disposició del mateix en la seva àrea privada dins la web www.pymelegal.es.
L’abast dels serveis a prestar per PYMELEGAL, S.L. serà el definit en el pressupost i durant tota la seva vigència. Els documents elaborats seran utilitzats exclusivament per al propòsit per al qual han estat emesos per PYMELEGAL, S.L. en execució del servei. PYMELEGAL, S.L. no respondrà dels efectes dels documents per a finalitats diferents a aquelles per a les quals van ser emesos i per l’ús que dels mateixos puguin fer tercers als quals EL CLIENT pugui haver-los facilitat aquests documents.
IV. PROPIETAT INDUSTRIAL I INTEL·LECTUAL
Tot el contingut de la present plataforma Web i les webs, així com la formació, inclosos de forma enunciativa, però no limitativa, els textos, marques, signes distintius logos, imatges, codi font, gràfics i dissenys, són propietat de la PYMELEGAL, S.L., i estan protegits per la legislació vigent en matèria de Propietat Industrial i Intel·lectual.
En cap cas l’accés al www.pymelegal.es per part de l’usuari li atorga dret sobre aquest contingut, per la qual cosa no podrà ser copiat o reproduït a altres efectes, especialment per ser cedit a tercers no autoritzats.
V. INFORMACIÓ SUBMINISTRADA AL WEB HTTPS://WWW.PYMELEGAL.ES
Els preus dels serveis són els mostrats al web https://www.pymelegal.es. Els preus dels serveis que es contractin fora de la plataforma, sempre estaran en un pressupost que PYMELEGAL lliurarà al CLIENT abans de la contractació. Totes les informacions contractuals presents en https://www.pymelegal.es es mostren en llengua espanyola (castellà) i la formalització del contracte, es realitzaran en aquest idioma, si bé, si així ho desitja el client es pot fer en català sempre indicant-ho abans d’iniciar el procediment de contractació.
L’horari de recepció de sol·licituds d’informació i serveis és de vint-i-quatre (24) hores els tres-cents seixanta-cinc (365) dies de l’any, si bé no es processaran aquests serveis realitzats després de les divuit (18:00) hores, quedant per al dia hàbil següent a Barcelona. Les comandes que es rebin els divendres a partir de les catorze (14:00) hores o dies festius es processaran perquè s’activin o es responguin les sol·licituds d’informació el dilluns o primer dia hàbil.
Si PYMELEGAL, S.L. sospita o detecta alguna anomalia o frau, es reserva el dret d’anul·lar la transacció per motius de seguretat.
VI. PROCEDIMENT DE CONTRACTACIÓ
El CLIENT per poder accedir als serveis oferts pel prestador, haurà de proporcionar les dades assenyalades, seleccionar l’idioma que prefereix (català o castellà) i la forma de pagament. S’ haurà de llegir les condicions. Poden descarregar-se les mateixes de forma fàcil i accessible. Un cop llegides i/o descarregades haurà de marcar l’acceptació conforme les ha llegit i entès.
Un cop verificat el pagament, se li enviarà un mail de confirmació i s’haurà de revisar els controls de spam i de correu no desitjat de la seva safata d’ entrada del correu electrònic i verificar sempre que les dades del contacte que proporcioni són correctes. El prestador informarà el CLIENT, una vegada finalitzat el procediment de contractació, via correu electrònic respecte a totes les característiques del servei contractat.
Davant de qualsevol dubte pot contactar amb el nostre servei d’Atenció al client a través de qualsevol dels mètodes que es faciliten al web https://www.pymelegal.es.
Plataforma
EL CLIENT pot contractar els serveis de plataforma, prestats per PYMELEGAL, S.L., a través de la secció “plataforma” a la nostra web. En contractar els serveis, EL CLIENT presta la seva conformitat amb els preus fixats per PYMELEGAL, S.L. i indicats al web www.pymelegal.es, obligant-se a abonar-los per iniciar el servei.
En cas que les dades facilitades per EL CLIENT per a l’execució de cada servei concret siguin diferents que les per ell facilitades en el moment del registre com a usuari de la nostra plataforma, o siguin incorrectes o falses, EL CLIENT serà així mateix responsable de l’autenticitat i veracitat dels mateixos.
Per poder accedir a la plataforma i formalitzar el contracte, haurà d’ emplenar el formulari de registre on haurà d’ indicar les dades de l’empresa, les dades de contacte i adreça. Un cop emplenat haurà d’Acceptar els termes del servei (aquestes condicions de contractació) així com la política de privacitat, i clicar al botó de “comprar ara”; haurà també d’ indicar la forma de pagament. El Client haurà de proporcionar, de manera lliure i voluntària, les dades personals que li seran requerides, les quals es tractaran de conformitat amb el que disposa la política de protecció de dades.
Una vegada verificat el pagament, se li enviarà un mail amb el seu nom d’ usuari i contrasenya, comprometent-se a fer-ne ús diligent, i no posar-los a disposició de tercers, així com a comunicar al prestador la pèrdua o robatori dels mateixos o del possible accés per un tercer no autoritzat, de tal forma que aquest procedeixi al bloqueig immediat.
Formació
Formacion online
El Client, per poder accedir al curs de formació online ofert per PYMELEGAL i formalitzar el contracte, haurà de donar-se d’alta indicant el seu email. Un cop introduït haurà d’Acceptar els termes del servei (aquestes condicions de contractació) així com la política de privacitat, i clicar en el botó de “següent”; haurà de facilitar la forma de pagament. Introduïts haurà de clicar al botó de “següent” i el portarà al formulari final on haurà d’indicar el seu nom i cognoms i introduir una contrasenya. Si així ho desitja podrà marcar la casella d'”Accepto rebre correus electrònics d’informació sobre notícies d’interès per a vostè així com d’altres cursos oferts per PYMELEGAL”, i clicar en el “botó de Finalitzar”. Per això, el Client haurà de proporcionar, de manera lliure i voluntària, les dades personals que li seran requerides, les quals es tractaran de conformitat amb el que disposa la política de protecció de dades.
El Client/Alumne seleccionarà un nom d’usuari i una contrasenya, comprometent-se a fer-ne un ús diligent i a no posar-los a disposició de tercers, així com a informar PYMELEGAL de la pèrdua o robatori dels mateixos o del possible accés per un tercer no autoritzat, de manera que aquest procedeixi al bloqueig immediat.
La inscripció només es pot fer en línia a través del lloc web i aquesta constitueix un acte d’acceptació irrevocable de les presents condicions. En cas de necessitat, pot contactar amb atencioncliente@pymelegal.es. El CLIENT és responsable de tenir els mitjans necessaris per accedir al servei contractat.
El rebut de la compra del curs s’ envia al client tan aviat com la comanda d’ aquest sigui processat. És una prova legalment vinculant de la comanda quan es combina amb la factura original.
Formació a mida:
Si contractes la formació a mida, hauràs d’omplir el formulari que hi ha al web i es gestionarà via email. Es lliurarà un pressupost amb el preu d’acord als requisits demanats pel CLIENT.
Propietat industrial
EL CLIENT pot contractar els serveis de PROPIETAT INDUSTRIAL, omplint el formulari de “sol·licitar avaluació” disponible a la secció “serveis” a la nostra web.
A la web, així com al pressupost i al contacte que tindrà amb PYMELEGAL, obtindrà tota la informació necessària per procedir amb la contractació del servei o serveis de PROPIETAT INDUSTRIAL del seu interès.
En contractar els serveis de PROPIETAT INDUSTRIAL, EL CLIENT presta la seva conformitat amb els preus fixats per PYMELEGAL, S.L. i indicats a la plataforma online www.pymelegal.es, obligant-se a abonar-los abans que PYMELEGAL, S.L. procedeixi amb l’execució del servei contractat.
Consultoria de protecció de dades i avisos legals per al teu web
El CLIENT pot contractar aquests serveis omplint el formulari de sol·licitud de pressupost que apareix dins de la secció “consultoria” a la web. Una vegada rebut aquest formulari, es respondrà al CLIENT d’ acord als termes previstos en el pacte V de les presents condicions i s’ iniciaran les converses necessàries per poder preparar el pressupost adequat.
VII. PREUS I TERMINIS DE LA VALIDESA DE LES OFERTES
Tots els preus exposats en https://www.pymelegal.es inclouen l’IVA vigent. Tots els preus que consten a la web són vàlids i s’expressaran en la moneda Euro (€).
Els serveis a mida dels quals es realitza un pressupost enviat al CLIENT, també inclouen l’IVA vigent i s’expressen en la moneda Euro (€).
IMPOST SOBRE EL VALOR AFEGIT: De conformitat amb el que disposa l’article 68 de la Llei 37/1992, de 28 de desembre, de l’Impost sobre el Valor Afegit, la descàrrega dels serveis s’entendrà localitzada en el territori d’aplicació de l’IVA espanyol si la direcció de lliurament està en territori espanyol excepte Canàries, Ceuta i Melilla. El tipus d’IVA aplicable serà el legalment vigent en cada moment. En cas que el CLIENT sigui de Canàries, Ceuta i Melilla, els serveis es trobaran exempts d’IVA per aplicació del que disposa l’article 21 de Llei 37/1992, sense perjudici de l’aplicació dels impostos i aranzels corresponents conforme a la normativa vigent en cadascun d’aquests territoris.
Si desitges rebre la factura en format electrònic pots polsar el checkbox que es mostra en el procés de compra. Addicionalment, si desitja rebre la factura en format paper pot sol·licitar-la a la següent adreça atencioncliente@pymelegal.es i te l’enviarem sense cap cost associat. Els preus aplicables a cada servei seran els publicats al web i aplicats de forma automàtica pel procés de contractació. Aquest apartat no serà aplicable quan el CLIENT no és considerat consumidor, com indica la normativa corresponent.
En els casos de promocions de durada limitada, el descompte de la promoció s’ aplicarà sempre que la comanda hagi estat registrada durant el període de promoció.
VIII. FORMES DE PAGAMENT
Plataforma
Pagament mitjançant targeta de crèdit o dèbit: El CLIENT haurà de disposar de targeta de crèdit o dèbit en vigor, on haurà d’ especificar tots els dígits del número de la targeta en el formulari corresponent. L’operació es formalitza en el moment de realitzar la comanda. Només s’ accepten pagaments amb targetes segures en els quals s’ efectua autenticació de la seva identitat com a titular de la targeta segons el mètode establert pel seu banc. La comanda no podrà tenir-se en compte i no serà tramitada fins que el pagament hagi estat autoritzat pel teu banc o caixa.
Pagament mitjançant transferència o ingrés a compte: En el moment de finalitzar la comanda el CLIENT rebrà les instruccions amb el número de compte per abonar la comanda. És fonamental que s’ indiqui clarament el número de comanda assignat i el nom de l’usuari en l’ordre de transferència. Per poder confirmar la comanda serà necessària realitzar la mateixa en un termini de 7 dies, altrament serà cancel·lat en el nostre sistema.
El pagament d’ aquest servei es realitza en el moment de contractació. Per a renovacions del servei de futures anualitats el sistema l’avisarà de forma automàtica 30 dies abans de la data informant de la proximitat de la data de renovació i 7 dies abans. Podrà anul·lar la renovació en tot moment accedint a la seva àrea privada dins del lloc web de PymeLegal. El servei contractat és anual. Si finalment no vol continuar amb el mateix, tindrà accés durant l’anualitat contractada i un cop arribat el termini no es renovarà i se’ n tancarà l’accés.
Formació
El pagament de la formació online es realitza mitjançant:
targeta de crèdit o dèbit: El CLIENT haurà de disposar de targeta de crèdit o dèbit en vigor, on haurà d’ especificar tots els dígits del número de la targeta en el formulari corresponent. L’operació es formalitza en el moment de realitzar la comanda. Només s’ accepten pagaments amb targetes segures en els quals s’ efectua autenticació de la seva identitat com a titular de la targeta segons el mètode establert pel seu banc. La comanda no podrà tenir-se en compte i no serà tramitada fins que el pagament hagi estat autoritzat pel teu banc o caixa.
PayPal: Un cop finalitzada la compra, si es tria aquesta forma de pagament, se li redirigirà al web oficial de PayPal on podrà fer el pagament. Una vegada realitzat el pagament correctament, la seva comanda estarà finalitzada i s’ enviarà un correu electrònic amb el resum de la seva compra. Pitjant el botó “Tornar a la web” tornarà a la web per veure la comanda i poder imprimir-lo. PayPal codifica automàticament les dades confidencials amb ajuda de les tecnologies més avançades disponibles en el mercat. PayPal té les seves pròpies polítiques de privacitat i PYMELEGAL, S.L. no té cap mena de responsabilitat sobre elles.
Pagament mitjançant transferència o ingrés a compte: En el moment de finalitzar la comanda el CLIENT rebrà les instruccions amb el número de compte per abonar la comanda. És fonamental que s’ indiqui clarament el número de comanda assignat i el nom de l’usuari en l’ordre de transferència. Per poder confirmar la comanda serà necessària realitzar la mateixa en un termini de 7 dies, altrament serà cancel·lat en el nostre sistema.
El pagament de la formació a mida es realitzarà a l’inici del servei abonant un 50% i el 50% restant el dia de realització de la formació o l’últim dia de realització de les formacions mitjançant transferència o ingrés a compte. En el moment d’ acceptar el servei el CLIENT rebrà les instruccions amb el número de compte per abonar la comanda. És fonamental que s’ indiqui clarament el número de comanda assignat i el nom de l’usuari en l’ordre de transferència. Per poder confirmar la comanda serà necessària realitzar la mateixa en un termini de 7 dies, altrament serà cancel·lat.
Propietat industrial
Pagament mitjançant targeta de crèdit o dèbit: El CLIENT haurà de disposar de targeta de crèdit o dèbit en vigor, on haurà d’ especificar tots els dígits del número de la targeta en el formulari corresponent. L’operació es formalitza en el moment de realitzar la comanda. Només s’ accepten pagaments amb targetes segures en els quals s’ efectua autenticació de la seva identitat com a titular de la targeta segons el mètode establert pel seu banc. La comanda no podrà tenir-se en compte i no serà tramitada fins que el pagament hagi estat autoritzat pel teu banc o caixa.
Pagament mitjançant transferència o ingrés a compte: en el moment de finalitzar la comanda el CLIENT rebrà les instruccions amb el número de compte per abonar la comanda. És fonamental que s’indiqui clarament el número de comanda assignat i el nom de l’usuari en l’ordre de transferència. Per poder confirmar la comanda serà necessària realitzar la mateixa en un termini de 7 dies, altrament serà cancel·lat en el nostre sistema.
Stripe: L’usuari haurà de disposar de targeta de crèdit o dèbit en vigor. L’operació es formalitza en el moment de realitzar la comanda, sense necessitat d’ estar registrat en aquesta plataforma i mitjançant el formulari de pagament on haurà d’ especificar tots els dígits del número de la targeta. Només s’accepten pagaments amb targetes segures.
El pagament es realitzarà a l’inici de la contractació del servei.
Consultoria de Protecció de Dades a mida i avisos legals per al teu web
Pagament mitjançant transferència o ingrés a compte: En el moment de finalitzar la comanda el CLIENT rebrà les instruccions amb el número de compte per abonar la comanda. És fonamental que s’indiqui clarament el número de comanda assignat i el nom de l’usuari en l’ordre de transferència. Per poder confirmar la comanda serà necessària realitzar la mateixa en un termini de 7 dies, altrament serà cancel·lat en el nostre sistema.
El pagament d’aquest servei s’acorda entre les parts i quedarà detallat en el pressupost i proposta acceptats.
IX. DRET DE DESISTIMENT
Té vostè dret a desistir del present contracte en un termini de catorze dies naturals sense necessitat de justificació. El termini de desistiment expirarà als catorze dies naturals del dia que vostè o un tercer per vostè indicat, diferent del transportista, va adquirir la possessió material dels béns. Per exercir el dret de desistiment, haurà de vostè notificar-nos la seva decisió de desistir del contracte a través d’una declaració inequívoca (per exemple, una carta enviada per correu postal o correu electrònic). Podrà utilitzar el model de formulari de desistiment que figura com a annex a les presents condicions, encara que el seu ús no és obligatori. Per complir el termini de desistiment, n’hi ha prou que la comunicació relativa a l’exercici per la seva part d’ aquest dret sigui tramesa abans que venci el termini corresponent.
El dret de desistiment segons l’article 103 del Reial Decret Legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris i altres lleis complementàries no serà aplicable als contractes que es refereixin a:
- la prestació de serveis, un cop el servei hagi estat completament executat, quan l’execució hagi començat, amb previ consentiment exprés del consumidor i usuari i amb el reconeixement per la seva part que és conscient que, un cop el contracte hagi estat completament executat per l’empresari, haurà perdut el seu dret de desistiment.
- el subministrament de contingut digital que no es presti en un suport material quan l’execució hagi començat amb el previ consentiment exprés del consumidor i usuari amb el coneixement per la seva part que en conseqüència perd el seu dret de desistiment.
Si vostè ha sol·licitat que la prestació de serveis comenci durant el període de desistiment (14 dies naturals a comptar des que es va adquirir el servei), ens abonarà un import proporcional a la part ja prestada del servei en el moment en què ens hagi comunicat el seu desistiment, en relació amb l’objecte total del contracte que passem a detallar.
La plataforma
La contractació d’ aquest servei és anual. Es paga la totalitat a l’inici d’ aquest. Si el client decideix donar de baixa el servei, PYMELEGAL no abonarà cap pagament rebut tret que la baixa sigui tramitada abans que PYMELEGAL hagués donat accés al servei.
Formació
Formació online: verificat que el curs ha estat començat, no li reemborsarem l’import de la compra.
Formació a mida: Si el CLIENT decideix anul·lar la contractació del servei, PYMELEGAL no reemborsarà el pagament inicial del 50%.
Propietat industrial
si el CLIENT decideix finalment no contractar aquest servei i PYMELEGAL no ha iniciat el tràmit, només es cobrarà l’avaluació inicial. Si el CLIENT decideix no seguir amb el contracte un cop els serveis han estat iniciats, PYMELEGAL no retornarà l’import d’ aquest servei.
Consultoria de Protecció de Dades a mida i avisos legals per al teu web
La contractació d’ aquest servei és anual. Es paga la totalitat a l’inici d’ aquest, tret que entre les parts hagin arribat a un acord diferent. Si el client decideix donar de baixa el servei, PYMELEGAL no abonarà cap pagament rebut tret que la baixa sigui tramitada abans que PYMELEGAL hagués iniciat el servei (primera reunió d’inici del servei i kick-off).
Un cop realitzada la baixa, es tancarà l’accés a la plataforma on PYMELEGAL,S.L. posa a disposició del CLIENT la documentació.
La tramitació de les baixes dels serveis es realitzarà enviant un email a atencioncliente@pymelegal.es
X. GARANTIES
PYMELEGAL, S.L. respondrà de les faltes de conformitat que es manifestin en un termini de dos anys des del moment del lliurament del contingut o servei digital, que s’entendrà realitzada el dia que figuri en la factura o tiquet de compra, o en l’albarà si aquest fos posterior. Es presumirà que les faltes de conformitat que es manifestin l’any següent al subministrament del contingut o servei digital subministrat en un acte únic o en una sèrie d’actes individuals, ja existien quan el contingut o servei digital es va subministrar.
El consumidor podrà exigir PYMELEGAL, S.L. l’esmena de les faltes de conformitat, la reducció del preu o la resolució del contracte.
XI. LIMITACIÓ DE RESPONSABILITAT I EXCLUSIÓ DE GARANTIES
La plataforma
LES PARTS entenen, des del moment en què s’accepten les condicions, que la Plataforma és una eina d’ajuda que facilita el compliment de les obligacions en matèria de protecció de dades però que EL CLIENT ha d’implantar en el seu negoci/activitat.
PYMELEGAL informa a EL CLIENT que la plataforma està programada per elaborar implantacions online per a pimes, micropimes, autònoms i comunitats de propietaris. No està inclòs el servei de DPO ni l’avaluació d’impacte. PYMELEGAL no serà responsable de la introducció en la plataforma de clients que no encaixin en aquests supòsits ja que la plataforma no ha estat desenvolupada per a aquest tipus d’empreses.
Si EL CLIENT té dubtes si encaixa en aquesta modalitat de servei, podrà contactar amb PYMELEGAL que l’assessorarà i, si cal, li prepararà una proposta de consultoria presencial a mida.
PYMELEGAL, S.L., no es fa responsable de la informació que EL CLIENT proporcioni per a la realització de la implantació en matèria de protecció de dades.
La veracitat i exactitud de les dades dependrà exclusivament d’EL CLIENT com a comunicant pel que EL CLIENT accepta i assumeix que PYMELEGAL, S.L. no serà responsable de la introducció errònia d’informació o de la seva falta de veracitat en l’eina online de www.pymelegal.es.
En conseqüència, PYMELEGAL, S.L., no podrà considerar-se responsable de les infraccions o sancions o responsabilitats que poguessin derivar-se de l’elaboració de documents, tràmits o continguts que siguin conseqüència d’ aquests errors, inexactituds o falsedats.
Passat el període de contractació i en cas de no renovar els serveis s’ eximeix també a PYMELEGAL, S.L. de qualsevol responsabilitat derivada d’ un eventual incompliment de la protecció de dades per part d’ EL CLIENT.
Per al CLIENT que hagi contractat els serveis de plataforma o Consultoria de protecció de dades a mida, PYMELEGAL, S.L. és un Encarregat de Tractament, i les seves obligacions es regulen a través de la present clàusula. Per al cas que EL CLIENT hagi contractat el servei de plataforma a través d’ un ASSESSOR diferent a PYMELEGAL, S.L., i encara que aquest ASSESSOR utilitzi la present plataforma per prestar els serveis, PYMELEGAL, S.L. adquireix la condició de subencarregat de tractament, i EL CLIENT haurà d’ atendre les condicions particulars que tingui pactades amb aquest assessor, de les que PYMELEGAL, S.L. es manté completament al marge. Tot i així, PYMELEGAL, S.L. manté íntegres per a aquests supòsits els compromisos adquirits a través de la clàusula PROTECCIÓ DE DADES, independentment que la seva condició sigui la d’ Encarregat de Tractament o la de subencarregat de tractament de dades.
Formació
Obligacions de PYMELEGAL
PYMELEGAL proporcionarà tots els seus recursos en el lliurament de la formació, i es compromet a complir amb la seva obligació com a proveïdor de serveis en la mesura de les seves possibilitats.
En conseqüència, la plataforma de formació de PYMELEGAL estarà accessible les 24h de dilluns a diumenge, condicionada a ser capaç de garantir els seus serveis donades les condicions de subministrament de xarxa del Client/alumne. El Client/Alumne reconeix que la formació pot no estar disponible en cas que aquest no pugui o sigui incapaç d’accedir a Internet o a aquest lloc web. PYMELEGAL no serà responsable per la incapacitat del client per accedir a la formació, sota aquestes circumstàncies. En particular, és el Client/Alumne qui ha de mantenir la seva pròpia protecció contra virus, així com la versió del seu navegador. PYMELEGAL no serà responsable de cap virus transmès a través del seu lloc web.
PYMELEGAL es reserva el dret a interrompre el servei a través del seu servidor, per tal de dur a terme el manteniment essencial, per millorar el rendiment de la xarxa, o per qualsevol altra raó operacional en relació amb el manteniment. Per a aquest cas, s’informarà al Client/Alumne dins d’un espai de temps raonable, de la data en què es proposa dur a terme el manteniment.
De la mateixa manera, PYMELEGAL s’eximeix de qualsevol responsabilitat per l’accés no autoritzat als sistemes informàtics, o pel saqueig de qualsevol dada com a resultat del mateix. No obstant això, PYMELEGAL aplica els mitjans apropiats per prevenir les intrusions il·legals i no serà, en cap cas, responsable dels danys i perjudicis relacionats amb ell, com ara pèrdua d’explotació, pèrdua de benefici, pèrdua de valor, danys o despeses.
Obligacions del CLIENT
El Client/Alumne accepta expressament haver verificat la compatibilitat entre la seva demanda i l’oferta de serveis i reconeix plenament la recepció de tota la informació i l’assessorament necessaris per part de PYMELEGAL, perquè el present acord pugui entrar en vigor amb el coneixement i certesa vinculant.
El Client/Alumne garanteix actuar dins de la seva exclusiva responsabilitat si, a conseqüència de l’accés al servei, aquest no es duu a terme conforme al que es pot considerar actes raonables d’ús realitzats per aquell.
El Client/Alumne es compromet a comprovar prèviament que té les condicions necessàries per assistir a la formació. L’accés a la plataforma es realitza directament des d’un ordinador connectat a Internet. PYMELEGAL no es fa responsable en cas d’ absència o deficiència d’ aquesta connexió.
El Client/Alumne rebrà les seves dades d’accés (nom d’usuari/contrasenya) des de PYMELEGAL. L’accés a la formació en línia és estrictament privat. La transmissió de les dades d’accés (nom d’usuari/contrasenya) a un tercer està estrictament prohibida. El Client/Alumne accepta no donar, sota cap circumstància, ja sigui de forma gratuïta o per una tarifa, l’accés a tercers qualsevol que sigui la forma. Si el client és una empresa i si l’alumne deixa l’empresa, el client es compromet a desactivar el seu compte, o posar-se en contacte amb PYMELEGAL per eliminar perfils obsolets.
El Client/Alumne accepta seguir la capacitació amb diligència. Com a part de l’avaluació, per tal de completar la formació, el Client/Alumne accepta expressament no beneficiar-se de cap ajut o assistència de qualsevol altra persona. De la mateixa manera, PYMELEGAL demana a cada Client/Alumne que es comprometi a aquest fet abans de cada tasca.
El Client, en crear un perfil de Client/Alumne al lloc web, es compromet expressament a pagar qualsevol registre iniciat pel Client/Alumne designat.
Propietat industrial
EL CLIENT reconeix i accepta ser l’únic i exclusiu responsable de l’especificació de la marca i/o nom comercial, identificats i seleccionats al seu lliure albir, i per als quals sol·licita el Servei o els Serveis de PROPIETAT INDUSTRIAL i facilita la informació a tal efecte a PYMELEGAL, S.L.
PYMELEGAL, S.L. queda totalment exonerats de qualsevol responsabilitat relativa a la falta de qualitat de la marca i/o nom comercial quant a característiques diferenciadores, originalitat, novetat, legalitat i/o semblant en relació amb altres marques registrades i/o existents, així com de la falta de validesa i efectivitat en el seu ús exclusiu.
En relació amb l’anterior, EL CLIENT, de forma expressa, exonera i renuncia a reclamar a PYMELEGAL,S.L. qualsevol responsabilitat per qualsevol reclamació, sol·licitud o queixa presentada a EL CLIENT i/o a tercers relacionades amb les marques i/o nom comercial per als quals s’han prestat els serveis conforme es preveu en l’apartat III d’aquestes condicions.
EL CLIENT assumeix que haurà de prendre nota de tots els venciments de terminis especificats a la plataforma, i que serà de la seva exclusiva competència assegurar-se del compliment dels requisits per mantenir la validesa i vigència del registre.
EL CLIENT també reconeix i accepta ser l’únic responsable per ús il·lícit de la marca i/o nom comercial, per si mateix o per tercers.
PYMELEGAL, S.L. no serà responsable sota cap circumstància per qualsevol invalidació o rebuig de la sol·licitud de registre o renovació de marca i/o nom comercial per les autoritats competents, ni de la seva cancel·lació, i per tant EL CLIENT declara que ni PYMELEGAL, S.L. serà responsable, de cap manera, en el cas que el resultat del servei sigui fallit per causes no imputables a PYMELEGAL, S.L.
PYMELEGAL, S.L. no es fa responsable de la informació que EL CLIENT proporcioni per a la prestació del servei o serveis de PROPIETAT INDUSTRIAL.
EL CLIENT assumeix notificar sense demora qualsevol canvi en les dades de contacte, residència o domicili, per tal d’assegurar la correcta recepció de tota la informació relativa al servei o serveis contractats així com les notificacions de qualsevol termini rellevant.
EL CLIENT queda informat que, a falta de l’esmentada informació, no se li podran lliurar les notificacions ni realitzar les comunicacions derivades de l’execució dels serveis contractats. En particular, EL CLIENT reconeix que una fallada en la recepció de notificacions relatives a possibles oposicions, recursos o qualsevol altre venciment, constitueix un risc de perdre els drets associats a la marca i/o nom comercial.
Sens perjudici del que estableixen els articles 1.102, 1.103 i concordants del Codi Civil, la responsabilitat de PYMELEGAL, S.L. per danys directes o indirectes, de qualsevol naturalesa o entitat, en els quals incorri EL CLIENT, es limitarà al màxim de l’equivalent del doble del preu pagat pel CLIENT per a cada servei contractat, individualment considerat.
EL CLIENT, conscient de la responsabilitat i de les sancions aplicables per llei com a conseqüència de declaracions falses o inexactes, sota la seva personal responsabilitat, declara que les dades facilitades a PYMELEGAL, S.L. per a la prestació dels serveis són exactes, veritables i completes. EL CLIENT reconeix i accepta que PYMELEGAL, S.L. no faran comprovacions de cap classe sobre l’exactitud i/o veracitat de les dades facilitades pel CLIENT i/o els poders del signant per actuar en nom de l’Empresa, i per tant EL CLIENT és l’únic responsable de la correcció de les dades personals i fiscals facilitades, així com dels poders de representació que esgrima en contractar amb PYMELEGAL, S.L., alliberant en conseqüència a PYMELEGAL, S.L. de tota responsabilitat en relació amb reclamacions de tercers.
Consultoria de Protecció de Dades a mida i avisos legals per al teu web
PYMELEGAL, S.L. no es fa responsable de la informació que EL CLIENT proporcioni per a la prestació del servei o serveis de PROPIETAT INDUSTRIAL.
EL CLIENT assumeix notificar sense demora qualsevol canvi en les dades de contacte, residència o domicili, per tal d’ assegurar la correcta recepció de tota la informació relativa al servei o serveis contractats així com les notificacions de qualsevol termini rellevant.
EL CLIENT queda informat que, a falta de l’esmentada informació, no se li podran lliurar les notificacions ni realitzar les comunicacions derivades de l’execució dels serveis contractats.
En conseqüència, PYMELEGAL, S.L., no podrà considerar-se responsable de les infraccions o sancions o responsabilitats que poguessin derivar-se de l’elaboració de documents, tràmits o continguts que siguin conseqüència d’ aquests errors, inexactituds o falsedats.
Per al CLIENT que hagi contractat els de Consultoria de protecció de dades a mida, PYMELEGAL, S.L. és un Encarregat de Tractament, i les seves obligacions es regulen a través de la següent clàusula.
XII. PROTECCIÓ DE DADES
De conformitat amb el que disposa el Reglament (UE) 2016/679 de 27 d’abril de 2016 (RGPD), la Llei Orgànica 3/2018 de 5 de desembre (LOPDGDD) i la resta de normativa legal vigent en matèria de protecció de dades personals, l’informem que les dades personals aportades seran tractades per PYMELEGAL (Responsable del Tractament). La finalitat del tractament de les dades serà el manteniment, desenvolupament, control i execució de la relació contractual que, en el marc de la prestació dels serveis que s’identifiquen en l’objecte del contracte, mantingui amb PYMELEGAL. Les dades es conservaran mentre duri la relació amb vostè. Un cop complerta aquesta prestació, les dades de caràcter personal es guardaran, degudament bloquejades, segons el que estableixi la normativa sectorial vigent. No està prevista la cessió de dades a tercers excepte si hi ha una obligació legal.
S’informa l’interessat que té dret a retirar el consentiment per tractar les dades en qualsevol moment i que, si exerceix aquest dret, s’ haurà de procedir a la rescissió del contracte en els termes exposats en el mateix lloc que el tractament de dades és imprescindible per a l’execució del contracte. Així mateix podrà exercir els drets d’ accés, rectificació, supressió i portabilitat de les seves dades i els de limitació o oposició al tractament dirigint-se a PYMELEGAL enviant un correu electrònic a atencioncliente@pymelegal.es. Si considera que el tractament de dades personals no s’ajusta a la normativa vigent, té dret a presentar una reclamació davant l’Autoritat de control (www.aepd.es).
PYMELEGAL es responsabilitza de tenir implantades les mesures de seguretat que corresponguin, en virtut del que s’ estableix en la normativa vigent de protecció de dades. Tot el personal de PYMELEGAL tindrà coneixement de la normativa en matèria de protecció de dades, en el moment en què procedeixi a tractar la informació propietat del client.
OBLIGACIONS DE L’ENCARREGAT DEL TRACTAMENT
L’encarregat del tractament i tot el seu personal s’obliga a:
- Utilitzar les dades personals objecte de tractament, o les que reculli per a la seva inclusió, només per a la finalitat objecte d’ aquest encàrrec. En cap cas podrà utilitzar les dades per a finalitats pròpies.
- Tractar les dades d’ acord amb les instruccions del responsable del tractament. Si l’encarregat del tractament considera que alguna de les instruccions infringeix el RGPD o qualsevol altra disposició en matèria de protecció de dades de la Unió o dels Estats membres, l’encarregat informarà immediatament el responsable.
- Portar, per escrit, un registre de totes les categories d’activitats de tractament efectuades per compte del responsable (quan escaigui).
- No comunicar les dades a terceres persones, llevat que compti amb l’autorització expressa del responsable del tractament, en els supòsits legalment admissibles. L’encarregat pot comunicar les dades a altres encarregats del tractament del mateix responsable, d’ acord amb les instruccions del responsable. En aquest cas, el responsable identificarà, de forma prèvia i per escrit, l’entitat a la qual s’ han de comunicar les dades, les dades a comunicar i les mesures de seguretat a aplicar per procedir a la comunicació. Si l’encarregat ha de transferir dades personals a un tercer país o a una organització internacional, en virtut del Dret de la Unió o dels Estats membres que li sigui aplicable, informarà el responsable d’ aquesta exigència legal de manera prèvia, llevat que aquest Dret ho prohibeixi per raons importants d’ interès públic.
- No es podrà subcontractar cap de les prestacions que formin part de l’objecte d’aquest contracte que comporti el tractament de dades personals, llevat dels serveis auxiliars necessaris per al normal funcionament dels serveis de l’encarregat. Si fos necessari subcontractar algun tractament, aquest fet s’ haurà de comunicar prèviament i per escrit al responsable, amb una antelació de 5 dies, indicant els tractaments que es pretén subcontractar i identificant de forma clara i inequívoca l’empresa subcontractista i les seves dades de contacte. La subcontractació podrà dur-se a terme si el responsable no manifesta la seva oposició en el termini establert.
El subcontractista, que també tindrà la condició d’encarregat del tractament, està obligat igualment a complir les obligacions establertes en aquest document per a l’encarregat del tractament i les instruccions que dicti el responsable. Correspon a l’encarregat inicial regular la nova relació de manera que el nou encarregat quedi subjecte a les mateixes condicions (instruccions, obligacions, mesures de seguretat…) i amb els mateixos requisits formals que ell, pel que fa a l’adequat tractament de les dades personals i a la garantia dels drets de les persones afectades. En el cas d’ incompliment per part del subencarregat, l’encarregat inicial seguirà sent plenament responsable davant el responsable pel que fa al compliment de les obligacions.
- Mantenir el deure de secret respecte a les dades de caràcter personal a les quals hagi tingut accés en virtut del present encàrrec, fins i tot després que finalitzi el seu objecte.
- Garantir que les persones autoritzades per tractar dades personals es comprometin, de forma expressa i per escrit, a respectar la confidencialitat i a complir les mesures de seguretat corresponents, de les quals cal informar-los convenientment.
- Mantenir a disposició del responsable la documentació acreditativa del compliment de l’obligació establerta a l’apartat anterior.
- Garantir la formació necessària en matèria de protecció de dades personals de les persones autoritzades per tractar dades personals.
- Quan les persones afectades exerceixin els drets d’ accés, rectificació, supressió i oposició, limitació del tractament, portabilitat de dades i a no ser objecte de decisions individualitzades automatitzades davant l’encarregat de tractament, aquest ho ha de comunicar per correu electrònic a l’adreça que indiqui el responsable de tractament. La comunicació s’ ha de fer de forma immediata i en cap cas més enllà de 10 dies laborable següent al de la recepció de la sol.licitud, juntament, si s’ escau, amb altres informacions que puguin ser rellevants per resoldre la sol.licitud.
- El responsable de tractament haurà de facilitar el dret d’ informació en el moment de la recollida de les dades.
- L’encarregat del tractament notificarà al responsable del tractament, sense dilació indeguda, i en qualsevol cas abans del termini de 48h (marge per complir amb les 72h de termini màxim establert), i a través de correu electrònic corresponent, les violacions de la seguretat de les dades personals al seu càrrec de les quals tingui coneixement, juntament amb tota la informació rellevant per a la documentació i comunicació de la incidència.
En tot cas, haurà d’ implantar mecanismes per:
- Garantir la confidencialitat, integritat, disponibilitat i resiliència permanents dels sistemes i serveis de tractament.
- Restaurar la disponibilitat i l’accés a les dades personals de forma ràpida, en cas d’ incident físic o tècnic.
- Verificar, avaluar i valorar, de forma regular, l’eficàcia de les mesures tècniques i organitzatives implantades per garantir la seguretat del tractament.
- Seudonimitzar i xifrar les dades personals, si s’ escau.
- Designar un delegat de protecció de dades i comunicar la seva identitat i dades de contacte al responsable, en cas que escaigui.
- En el cas que finalitzi la prestació del servei, respecte a les dades, l’encarregat haurà de: Retornar al RESPONSABLE les dades de caràcter personal i, si escau, els suports on constin, un cop complerta la prestació, conforme i segons les normes sectorials d’ aplicació. L’ENCARREGAT pot conservar una còpia, amb les dades degudament bloquejades, mentre puguin derivar-se responsabilitats de l’execució de la prestació.
Cada Part és responsable de: (i) proporcionar totes les notificacions necessàries als interessats, inclosos els seus empleats, agents i representants, en la mesura que sigui necessari comunicar o tractar les seves dades personals per l’altra Part en connexió amb els Serveis; i (ii) garantir que, quant a aquestes dades personals, es posseeix un motiu de tractament legítim per compartir la seva informació amb l’altra Part sota les lleis aplicables en relació a la protecció de dades i a la privacitat.
XIII. ACCEPTACIÓ DE CONDICIONS D’ ÚS DE WWW.PYMELEGAL.ES I LES SEVES MODIFICACIONS
EL CLIENT declara conèixer i accepta íntegrament, mitjançant l’acceptació del present contracte, les condicions generals de www.pymelegal.es acceptant també les seves possibles actualitzacions, mitjançant la simple notificació per escrit o per correu electrònic rebut de PYMELEGAL, S.L.
PYMELEGAL, S.L. podrà, per raons tècniques, econòmiques o d’ una altra índole, alterar les esmentades condicions generals; així com la mecànica operativa de www.pymelegal.es o les condicions d’utilització de la web www.pymelegal.es. PYMELEGAL, S.L. comunicarà amb antelació suficient qualsevol modificació en les condicions generals que puguin afectar tant de forma directa com indirecta les estipulacions del present acord.
XIV. NUL·LITAT I INEFICÀCIA DE LES CLÀUSULES
Si qualsevol clàusula inclosa en aquestes Condicions Generals fos declarada, totalment o parcialment, nul·la o ineficaç, tal nul·litat o ineficàcia afectarà tan sols a l’esmentada disposició o a la part de la mateixa que resulti nul·la o ineficaç, subsistint les Condicions Generals en tota la resta, tenint-se tal disposició, o la part de la mateixa que resultés afectada, per no posada.
XV. SUSPENSIÓ O RESCISSIÓ DEL CONTRACTE SERVEI DE FORMACIÓ ONLINE
PYMELEGAL podrà, sense previ avís, suspendre o acabar l’accés dels Clients/Alumnes als seus serveis i la formació, en la seva totalitat o en part, per qualsevol raó vàlida, incloent, sense limitacions, quan:
- El Client/Alumne no compleixi o segueixi qualsevol de les obligacions establertes en aquest document o qualsevol disposició legal, llicència, reglament, directiva, codi de pràctiques o polítiques d’ús aplicables.
- Si per qualsevol raó PYMELEGAL suspèn o no pot proporcionar un Servei (o qualsevol part del mateix) per al Client/Alumne.
- Quan PYMELEGAL exerceixi qualsevol dels seus drets o facultats sota aquesta Clàusula, aquest exercici no perjudicarà ni afectarà l’exercici de qualsevol altre dret, facultat o recurs que pugui estar a disposició de PYMELEGAL.
XVI. LLEI APLICABLE I JURISDICCIÓ
Aquestes condicions es regiran o interpretaran conforme a la legislació espanyola en allò que no estigui expressament establert. El prestador i el CLIENT, acorden sotmetre qualsevol controvèrsia que pogués suscitar-se de la prestació dels productes o serveis objecte d’aquestes Condicions, als Jutjats i Tribunals del domicili del prestador (si no és considerat com a consumidor a efectes del TRLGDCU) o de l’usuari (si és considerat com a consumidor a efectes del TRLGDCU).
La nostra entitat es troba adherida a Confiança Online (Associació sense ànim de lucre), inscrita en el Registre Nacional d’Associacions Grup 1, Secció 1, número nacional 594400, CIF G85804011, Carrer de Velázquez 126, 4t-I, 28006, Madrid (Espanya). Per a més informació: www.confianzaonline.es. Aquestes Condicions Generals es regeixen per la llei espanyola. Així mateix, en compliment del que disposa la Llei de Resolució Alternativa de Litigis, informem als consumidors que, com a entitat adherida i en els termes del Codi de Conducta, els usuaris podran acudir a Confiança Online per a la resolució alternativa d’eventuals controvèrsies (https://www.confianzaonline.es/como-reclamar/formulario-de-reclamaciones/ ) . Si aquestes es refereixen a transaccions electròniques amb consumidors, o sobre protecció de dades quan estiguin relacionades amb aquest àmbit, les reclamacions seran resoltes pel Comitè de Mediació de Confiança Online, acreditat per a la resolució alternativa de litigis en matèria de consum. Si les reclamacions versen sobre publicitat digital, o sobre protecció de dades relacionada amb aquest àmbit, seran sotmeses al Jurat de la Publicitat d’ AUTOCONTROL. A més et recordem que pots accedir a la plataforma de resolució de litigis en línia de la Unió Europea seguint aquest enllaç: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show. .
XVII. RECLAMACIONS
Qualsevol reclamació que l’Usuari/Alumne consideri oportuna serà atesa en la menor brevetat possible, podent-se realitzar en les següents adreces de contacte:
Postal: PYMELEGAL, S.L., Av. Diagonal, 363 – 2n 1a A – 08037 Barcelona
Telèfon: 93 737 64 01
Mail: atencioncliente@pymelegal.es
En cas de reclamació o disputa de qualsevol naturalesa, PYMELEGAL, S.L. i l’Usuari/Alumne es comprometen a intentar resoldre la queixa o conflicte amigablement.
XVIII. FORÇA MAJOR
PYMELEGAL, S.L. no serà responsable per qualsevol incompliment a causa de circumstàncies imprevistes o per causes fora del control de PYMELEGAL, S.L., incloent,, però no limitat a, els casos de força major, disturbis, embargaments, actes d’autoritats civils o militars, incendis, inundacions, accidents, vagues, tancaments patronals o l’escassetat de transport, instal·lacions, combustible, energia, mà d’obra o materials. En cas de demora, PYMELEGAL, S.L. pot ser excusada de les prestacions, en la mesura que es retardi o impedeixi per aquestes causes, i durant tot el període de temps en qüestió.
XIX. COMENTARIS I SUGGERIMENTS
Els seus comentaris i suggeriments seran ben rebuts. Li preguem que ens enviï aquests comentaris i suggeriments a través del nostre formulari de contacte.
A més, tenim fulls oficials de reclamació a disposició dels consumidors i usuaris. Pot sol·licitar-les trucant al telèfon d’Atenció al Client indicat anteriorment o a través del nostre formulari de contacte.